Serveis de gestoria i assessoria a Viella i la Val d'Aran
Creació i llançament d'empreses i negocis
Us acompanyem en tot el procés: des de la definició de la vostra idea i elecció de l'estructura legal, fins a la creació d'un pla de negoci i protecció de la vostra marca, amb experts en empreses, propietat intel·lectual i espais comercials.
Assessoria Fiscal i Comptabilitat
T'oferim un servei complet: gestió comptable, impostos, llibres oficials, tancament comptable i molt més. Oblida't de tràmits i centra't en el teu negoci!
Assessoria Laboral
Busques tranquil·litat amb els teus comptes? Ens ocupem de tota la teva comptabilitat i fiscalitat, des de declaracions fins a tancaments anuals. El teu negoci a bones mans!
Gestió de patrimonis, peritatges judicials i taxacions
Planificació fiscal internacional, maneig dactius, peritatges judicials i valoracions immobiliàries.
Gestió de patrimonis i herències
Oferim assessorament per protegir i optimitzar el patrimoni personal i familiar, amb anàlisi detallada, seguiment, optimització fiscal i expedients notarials, assegurant rendibilitat empresarial i minimitzant la càrrega fiscal per als hereus.
Gestió Operativa
Assistim a l'empresari en la presa de decisions mitjançant una anàlisi completa d'opcions i les seves conseqüències, amb estudis detallats de la comptabilitat i la situació de l'empresa per facilitar decisions informades.
Creació i llançament d'empreses i negocis
- Definició del projecte empresarial.
- Estudi d'opcions jurídiques més favorables per al desenvolupament de lactivitat.
- Creació o compra d'empreses.
- Pla dempresa amb memòria detallada.
- Protecció intel·lectual i industrial.
- Selecció immobiliària.
- Registres legals de lempresa.
Assessoria Fiscal i Comptabilitat
- Assessorament continu en matèria fiscal i comptable
- Confecció de la comptabilitat segons PGC
- Confecció i presentació de declaracions trimestrals
- Gestió de Pagament de declaracions trimestrals
- Fraccionaments i ajornaments de declaracions trimestrals
- Punteig de cobraments i pagaments
- Impost de societats
- Actualització PGC i altres normes comptables i/o fiscals
- Confecció de documentació comptable segons normativa:
- Llibre Diari
- Llibre de factures Rebudes
- Llibre de factures Expedites
- Llibre de Béns d'Inversió
- Llibre d'operacions intracomunitàries
- Tancament comptable:
- Llibre d'Inventaris
- Comptes anuals:
- Balanç de Situació
- Balanç de Sumes i Saldos
- Compte de Pèrdues i Guanys
- Estat de Canvis de Patrimoni Net
- Memòria
- Legalització de Llibres comptables
- Confecció d'acta d'aprovació de
- Comptes Anuals
- Manteniment de Llibre de Socis
- Confecció i legalització d'actes i manteniment del Llibre d'actes
- Custòdia de Certificat Digital i documentació de lempresa
- Recepció de notificacions electròniques
- Inspeccions d'AEAT
Assessoria Laboral
- Assessorament continu laboral
- Altes i baixes de treballadors
- Confecció i registre de contractes de treball i pròrrogues
- Càlcul i enviament de nòmines
- Liquidacions, liquidacions i certificats d'empresa
- Càlcul de Retencions d'IRPF individuals
- Gestió d'embargaments salarials
- Actualitzacions salarials
- Actualització de Conveni Col·lectius i normativa Laboral
- Tramitació de baixes laborals d'IT a Pagament Delegat
- Tramitació de parts d'accidents
- Escrits de canvi de jornada, contracte o categoria
- Cartes d'acomiadament o de sanció
- Inspeccions de treball
- Gestions de coordinació amb els serveis de prevenció de riscos laborals (sol·licitud de farmacioles, de visites mèdiques, de formacions, etc…)
- Càlcul i gestió d'assegurances socials
- Comunicació de Fitxers de - Conceptes Retributius Abonats
- Conciliacions laborals
- Assignacions i desasignacions de CCC i NAF
- Consulta i gestió de deutes de Seguretat Social
- Recepció de notificacions electròniques
- Confecció i Enviament de Certificats de Retencions anuals
- Confecció de Calendari Laboral
- Confecció de cotitzacions a la Fundació Laboral de la Construcció
- Custòdia de Certificat Digital i documentació de lempresa
Gestió de patrimonis, peritatges judicials i taxacions
- Optimització fiscal mundial
- Gestió d'actius
- Peritatges Judicials Immobiliaris
- Taxacions Immobiliàries
Coordinació amb col·laboradors externs
També disposem d´un ampli ventall de col·laboradors externs, situats dins de les nostres instal·lacions, o amb despatxos propis a Lleida, Barcelona, Madrid o Canàries, amb els quals coordinem la prestació de serveis com:
- Gestoria administrativa: Tramitacions davant la Prefectura de Trànsit (canvis de nom de vehicles, gestions de permisos de conduir, etc…)
- Serveis financers: contractació de productes d'inversió amb arquitectura oberta, inversions en negocis o immobiliàries, instruments de finançament, serveis d'assessorament patrimonial, banca a Luxemburg o inversions a l'estranger
- Assegurances: contractació dassegurances i estudi de pòlisses o carteres dassegurances
- Serveis jurídics: advocats laboralistes, mercantils i civils
- Protecció de Dades: estudi i contractació de serveis de LOPD
- Registre de marques i propietat intel·lectual
- Serveis digitals: assessorament en comunicació digital
- Formació individual o col·lectiva
Gestió de patrimonis i herències
– Assessorament sobre protecció del patrimoni personal i familiar.
- Realització danàlisi detallada de la situació patrimonial per tal dassessorar en les accions adequades per augmentar la rendibilitat de lempresa.
- Realitzem un seguiment de levolució del patrimoni empresarial per tal destudiar el grau de compliment de les previsions establertes en la gestió patrimonial, aconsellant les accions oportunes per adequar-se a la situació patrimonial òptima.
- Estudi de totes les opcions possibles, seleccionant la que suposi un menor cost fiscal possible, amb la finalitat de combinar la millor seguretat per al futur amb la menor càrrega fiscal per als hereus.
- Confecció de lexpedient per a formalitats notarials i de la liquidació de lISD.
Gestió Operativa
- Ajuda a l'empresari a la presa de decisions que necessita la gestió de l'empresa.
- Realització d'anàlisi completa de diferents possibilitats d'acció i estudi de les conseqüències previsibles.
- Recopilació dinformació específica per facilitar la presa de decisions.
- Realització destudi detallat de la comptabilitat i de la situació de lempresa com a fonts dinformació en la presa de decisions.
Tràmits diversos
- Sol·licitud i gestió de prestacions i certificats davant de la Seguretat Social
- Presentació i gestió de recursos davant de qualsevol administració
- Gestió de deutes
- Compra venda de Societats
- Gestions davant de Registres Públics (Propietat, Mercantil, etc…)